Boxningfys – fyra veckor med D-Flex och Mikaela Laurén

 

Boxningsinspirerad träning med Mikaela Laurén! 

Träna boxningsfys med sexfaldige världsmästaren Mikaela! HIT-träning när den är som roligast och bäst.

Boxningsträning är en effektiv träningsform. Du måste röra dig hela tiden och jobbar med armar, bål, rygg och ben. Du tränar uthållighet, styrka, smidighet, balans, teknik och kondition.

Träningspassen är uppbyggda i ronder på tre minuter, som i en boxningsmatch. I början av programmet består passen av tre ronder. Vecka två blir det fem ronder och vecka tre och fyra sex ronder. I vissa ronder tränas enbart bål. Hela kroppen får jobba!

Boxningsfys innehåller mycket slagexplosioner och intervaller. Det är ett allsidigt sätt att träna och helt perfekt för alla som vill komma i toppform utan att de behöver gå en boxningsmatch.

David Seisays tränings- och hälsofilosofi bygger på regelbunden träning och näringsrik mat med mycket smak och rätt sorts energi. Han har under sina 30 år som personlig tränare fått hundratals personer i form, bland annat Mikael Persbrandt, Kayo och Micael Bindefeld.

✔️HIT – High Tntensity Training – är effektiv och explosiv träning.
✔️Program på fyra veckor med tre effektiva fullängdspass i veckan.
✔️Mikaela Laurén visar sina bästa teknik- och styrkeövningar.
✔️Pepp hela vägen in i mål.
✔️D-Flex svarar på alla dina frågor i communityn.
✔️Recept på hälsosamma och näringsrika måltider som ger mycket energi.

För träningen behöver du: Hantlar, kettlebell, matta och hopprep. I träningen används också en slamball, men det går lika bra med en tung kudde.

Köp kursen: 495 kr
Ge som gåva

Du får

Placeholder Image

Mycket träning på kort tid

High Intensity Training, HIT, är en intensiv träning där du får stor effekt på den tid du lägger ner. Passen är korta och kraftfulla, och tempot ökar allt eftersom. 

Boxning träning

Boxningsteknik & övningar

Mikaela Lauren berättar varför hon älskar boxningen och lär ut tekniken bakom rätt slag, balans och vilka övningar som ger balans och styrka. 

Mikaela Lauren och David D-Flex Seisay

Pepp och glädje! 

D-Flex och Mikaela Laurén guidar dig med skratt och energi genom hela programmet på fyra veckor. 

"Healthy is not a size, it's a lifestyle"

David "D-Flex" Seisay

Om Mikaela Laurén

Mikaela har varit extremt framgångsrik i två olika sporter. Först ut var det simning där hon tog 16 individuella SM-guld och slog tre svenska rekord. Efter det satsade hon på boxning och idag har hon 36 proffsmatcher i bagaget varav 31 vinster och fem förluster. Hon är obesegrad i kategorin Super Weltervikt med sex VM-titlar. Hennes framgångar, inställning och attityd har gjort henne till en stor förebild för många – inte minst unga tjejer. Idag är hon personlig tränare, föreläsare och motivatör.

I den här onlinekursen berättar hon om boxningsteknik, varför hon älskar boxning och ger allt i 12 unika pass med boxningstema där du får träna med henne och D-Flex!

Placeholder Image

Maten – Color Taste Energy

I Inferno ingår D-Flex kostfilosofi. Du får lära dig det viktigaste om kolhydrater, proteiner och fett, och den viktiga vätskan. Du får också en matplan där du får veta vad du ska äta och hur ofta för att få energi och näring. Kosten i programmet är baserad på grönsaker och frukt för att öka energi och välbefinnande. Målet med varje måltid är att du ska ha minst fem färger på tallriken för att stimulera ögonen, doften och självklart smaken.

Du får också D-Flex egna favoritrecept, som till stor del vegetariska

Är det som LCHF?
Nej, det är motsatsen. Det är gott, näringsrikt och färgglatt!

Placeholder Image

Utforska innehållet

Nu kör vi!
•  Är du redo? 🎬

Say hi to the champ!
•  Basics om boxningsträning  🎬
•  Peptalk!  🎬

D-Flex kostfilosofi
• Ät för att må bra 
• Fett, kolhydrater och proteiner
• Vatten och vätska 
• Matplanen 
• Smarriga recept

Din träning! Alla pass:

VECKA 1
• Pass 1 – Nu kör vi! 🎬
• Pass 2 – Fram med hopprepet 🎬
• Pass 3 – Dags för kettlebell 🎬

VECKA 2
• Pass 4 – Hantlarna får jobba 🎬
• Pass 5 – Häng på D-Flex  🎬
• Pass 6 – Slam! 🎬

VECKA 3
• Pass 7 – Half time 🎬
• Pass 8 – Håll i nu! 🎬
• Pass 9 – Du vilar väl aktivt? 🎬

VECKA 4
• Pass 10 – Nu ökar vi! 🎬
• Pass 11 – Två pass kvar! 🎬
• Pass 12 – Du är i mål! 🎬

Good luck!
• Bra kämpat! 🎬

Dessutom får du ett mejl med pepp inför varje träningspass!

Four weeks of fun!

Vill du ge kursen i present? Du får ett fint presentkort!

Köp kursen: 495 kr
Ge som gåva

Vanliga frågor

Undrar du något?

Skriv din fråga här, vi hör av oss.

David D-Flex Seisay tog personlig träning till Sverige.

Lär känna honom här